پرده زبرا

Wiki Article

... این نوع پرده را تبدیل به یکی از پر طرفدارترین پرده های  دنیای امروز کرده است.

بله، پرده‌های زبرا نیز می‌توانند در آشپزخانه‌های مدرن مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع پرده‌ها با توجه به ویژگی‌های خود از جمله مقاومت در برابر لکه‌ها، آسانی در تمیز کردن، و مقاومت در برابر رطوبت، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای آشپزخانه باشند.

استفاده از صابون ملایم: برای پاکسازی پرده می‌توانید از صابون ملایم یا شامپوی مخصوص پرده استفاده کنید.

پاکسازی گرد و غبار: پیش از شستشو، پرده را به آرامی تکان دهید تا گرد و غبار از روی آن بیافتد. می‌توانید از جاروبرقی با لوله بلند برای این کار استفاده کنید.

پرده‌ زبرا یکی از انواع جدید و مدرن پرده هستند که ساختاری دو لایه دارند. این پرده‌‌ها دارای یک لایه توری یا شفاف و یک لایه پارچه‌ای با ضخامت بیشتر هستند که نور ورودی به خانه را کنترل می‌کند.

قیمت: قیمت پرده‌ زبرا متفاوت است. برندهای مختلف و ویژگی‌های متفاوت می‌توانند تاثیرگذار باشند. بر اساس بودجه خود، یک گزینه متوسط بین کیفیت و قیمت را انتخاب کنید.

این پرده‌ها می‌توانند اتاق کودک را زیبا کنند و برای نوجوانانی که به دنبال یک پوشش مدرن و جوانانه هستند، مناسب باشند.

نیاز به مشاوره جهت خرید پرده زبرا ، پرده برقی و یا پرده شید دارید؟

محیط‌های کاری: در محیط‌های اداری یا مکان‌های کاری مثل دفاتر، کارگاه‌ها یا فضاهای کسب و کار، پرده زبرا ساده ممکن است جلوه‌ی مرتب و متناسب با محیط کاری را ارائه دهد.

همانطور که می‌دانید، باید در هنگام انتخاب پرده زبرا آشپزخانه خود به تناسب آن با دیگر لوازم آشپزخانه توجه کنید اولین و مهم‌ترین قدم برای ست کردن پرده زبرا انتخاب رنگ و طرح آن با توجه به رنگ و طرح کابینت‌ها می‌باشد. سپس بعد از آن باید در طرح و رنگ اکسسوری آشپزخانه، دیوار‌ها و فرش دقت کافی را داشته باشید.

پرده زبرا ساده: از این نوع پرده در رنگ‌های گوناگون می‌توانید برای پرده زبرا پذیرایی پنجره‌های اتاق پذیرایی استفاده کنید. ویژگی این مدل، مدرن بودن آن است.

تلویزیون چک اسکنر دیتاکالکتور کیوسک مقایسه ها سبد خرید ۰ ورود

قابل سفارش در ابعاد دلخواه : این پرده به دلیل اینکه در ابعاد دلخواه مشتری ساخته می‌شود، مناسب برای همه نوع پنجره، چه بزرگ و چه کوچک است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

پرده زبرا نسبت به دیگر مدل ها مقرون به صرفه تر است، بنابراین اگر نمیخواهید هزینه چندانی برای پرده پذیرایی خود بکنید، این مدل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

Report this wiki page